lördag 19 januari 2013

Ordlös Lördag - väder
















Ordlös Lördag

8 kommentarer:

  1. 23 grader, jo jag tackar jag! Där skulle jag inte ha något emot att vara.

    SvaraRadera
  2. Haha vi har viss lite samma tänk idag. Kul. 23 grader varmt helt perfekt, hoppas det inte är dagsregn.

    SvaraRadera
  3. Ge mig, jag vill inte ha minus och snö och iskall vind!

    SvaraRadera
  4. Långt ifrån vårt vinterväder! Nu på morgonen -17 grader, klarblå himmel och oändligt vacker rimfrost på träden! Men hu så kallt det är, får klä på mig ordentligt när jag ska ut och fota träden. Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Härligt att vara i värmen! Ha en fin helg! :)

    SvaraRadera
  6. Kan vi byta väderkartor med varandra! Det där ser inte dumt ut!Kul idé. Nu har vi fått se en Japansk o en från Singapor.
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  7. Visst är det skönt med fint väder!

    SvaraRadera
  8. Om du vänder på +_et till - så kommer du närmare vår temperatur... en kort istidsperiod på en månad eller så.
    Kul lösning!

    SvaraRadera