Visar inlägg med etikett Dans. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dans. Visa alla inlägg
fredag 4 juli 2014
I like - midsommardans
Denna bilden är från mitt Instagram som jag delade på Facebook och fick jättemånga like och kommentarer på och jag får hålla med om att det är en underbar bild. Flickorna värmer upp inför midsommardansen runt stången, helt ovetande om att jag fotograferar deras dans.
Vill du se mera I like, klicka in på Torsdagstema.
Etiketter:
Canon EFS 18-200,
Dans,
Fagerhult,
Midsommar
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
